Två polisanmälda knivskärningar

Sv: Två polisanmälda knivskärningar

En person greps ju och dömdes i Kristianstad 1996 då han varit in och plågat flera hästar i Kristianstad och Bromölla. Själv bodde han i Nymölla. Har polisen kollat upp denna man.

Jag tror det är väldigt liten chans att utredande polismyndighet läser just här.
Ett råd till dig är att du bör ringa polisen och ge dem en vink om den du misstänker.

Jo givetvis kan jag även göra det, men det skadar inte att hästmänniskor här få vetskap om dt också.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 499
Senast: tuaphua
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I slutet av förra veckan hittades två ston i hagen med skärsår i könsorganen, och på onsdagen upptäcktes en liknande skada på en häst i...
Svar
0
· Visningar
435
Senast: Gunnar
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 671
Senast: karl_h
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Som många här vet har jag haft flera år där jag mått väldigt dåligt, ett år när jag nästan var mer på psyk än jag var hemma. Har gjort...
2
Svar
28
· Visningar
2 542
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar