Två Nya bilder på Oss :)

Sv: Två Nya bilder på Oss :)

Lade direkt märke till naturen och undrade om du bodde i mina trakter! Är väl bristen på alla träd förutom gran, björk och möööjligtvis tall som avslöjade er. Inte granne men likväl norrland såg jag sen vid kontroll. Mysiga foton. :)

Du kan då trakterna :p klart det är norrland man bor i! kan man bo ngn annan stans?! :p hehe Tack tack :) Zuzzi är en underbar fotograf :D min egna privat papparazzi (hur det nu stavas:p)

Vilka mysiga bilder! jättefina! :)

Oj! eh,,,jadu vad kan det betyda...bäst? :p hihi nä jag ha verkligen ingen aning!

tack så mkt :D är så glad för min fotograf :p hon vet minsann hur man tar bilder i rätta sekunden :p hihi

Hehe, nä, tyvärr inte så fint...
Det betyder K*K (fult ord för det manliga könet...:o )

Så skall du till Island, säg att din hund heter ngt annat! :p

Det finns ju en butik som heter Tippy, tippi på isländska, betyder sn*pp(det lite finare ordet för mäns kön).

Ni kan tro att min sambo och hans bror hade kul när de kom hit, 9 och 7 åt gammla, och såg det...:smirk: :D

//Isländskan är ett roligt, men skumt språk!

Måste skaffa mig en sån fotograf jag med! :D

Ahhh!!!! jag kommer tänker aldrig åka till island!! :p fy vad hemskt :p haha ja det kan jag tänka mej att dom hade :p

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Övr. Hund I och med att jag har två hundar som är lite speciella så väcker dom uppmärksamhet överallt i princip. När puffen var helpälsad så blev...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
12 880
Senast: Exile
·
Gnägg Jag har hängt lite mer på Buke nu senaste veckorna då jag har en hel del fritid här i Australien men de senaste 3 åren har varit lite...
2
Svar
29
· Visningar
4 223
Senast: ameo
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 342
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama