Två eller tredelat ??

colowi

Trådstartare
Vad är skillnaden på två och tredelat baucherbett förutom att det är mer delat. Vilket ska man ha? Är tredelat godkänt i dressyr? Velar lite om vilket jag ska köpa.:)

I tre väl bara 2:delat avritat och därmed godkännt. Mejla till svrf för säkert svar. Vilken mundel du ska ha beror på vad hästen gillar, bara den kan säga vad den tycker om :)

Vad är skillnaden på två och tredelat baucherbett förutom att det är mer delat. Vilket ska man ha? Är tredelat godkänt i dressyr? Velar lite om vilket jag ska köpa.:)

Det svar jag har fått är att både rakt och tredelat är godkänt.

Sen beror det på vad hästen trivs med. Man kan inte säga att 2 eller 3 delat är bättre eller sämre.

Det svar jag har fått är att både rakt och tredelat är godkänt.

Sen beror det på vad hästen trivs med. Man kan inte säga att 2 eller 3 delat är bättre eller sämre.

Rakt? har inte hittat ett enda rakt baucher bett. Var finns det?:confused:

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 186
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 226
Senast: dukie
·
Utrustning Vill ha någon typ av hökudde/hönät eller vad mer det kan kallas (?) för fodring på marken ute i hagen som är enkel att fylla på. Köpte... 2
Svar
29
· Visningar
1 580
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
456

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka