TV och bredband

iNHALE

Trådstartare
Ska snart flytta till en ny lägenhet där det inte finns TV och bredband. Så sitter här och försöker klura ut lite vilken leverantör jag ska välja, eller vilka.

Vad har ni för TV- och bredbansleverantörer och vad betalar ni i månaden?

Vad menar du med att det inte finns tv och bredband? Finns det inte fiber? Ar det ett comhemhus? Eller ar det enbart adls?
Vet du vilka operatorer som kan leverera till ditt hus?

Vad menar du med att det inte finns tv och bredband? Finns det inte fiber? Ar det ett comhemhus? Eller ar det enbart adls?
Vet du vilka operatorer som kan leverera till ditt hus?
Det finns inga nuvarande abonemang knutna till lägenheten, så vill jag ha internet och TV måste jag täckna nytt själv.

Har ingen aning om vilken operatör som är knuten till byggnaden, om någon ö.h.t.

Bahnhof om det finns fiber. Annars ta det billigaste alternativet till den hastighet du vill ha. Just nu betalar jag 369 kr/ månaden för 100mbit. Men från april kommer det att ingå i avgiften till föreningen.

Jag har comhem. 189 + 59 kr i krypteringsavgift för TV (medium 8 favoriter men den är säljstoppad nu då comhem gått över till tivo)
Bredband 50 Mbit för 259 kr.
Totalt 507 kr.

du kan kolla pa operatorernas hemsida om de kan leverera till dig kanske.
Fiber, bahnhof, helt klart.
Har du enbart tillgang till comhem sa beklagar jag. Kan du valja nagot annat an dem skulle jag gora det.

Vi har Telia (fiber). Betalar 300 i månaden för TV och bredband.
Bredbandet är på 100MB om det är relevant (sambon säger att det är bra) :crazy::angel:.

Vi har Telia (fiber). Betalar 300 i månaden för TV och bredband.
Bredbandet är på 100MB om det är relevant (sambon säger att det är bra) :crazy::angel:.
300, vilken TV-variant är det ni har då? Har kollat på Telias hemsida och hur jag än vrider och vänder så blir det aldrig mindre än 450 i månaden :D

300, vilken TV-variant är det ni har då? Har kollat på Telias hemsida och hur jag än vrider och vänder så blir det aldrig mindre än 450 i månaden :D
Eftersom att jag inte kollar på TV så vet jag faktiskt inte. :D Det är sambon som har koll på det!

Vi har bredbandsbolaget till vårt bredband och det har fungerat felfritt. Vi har dock inte tv så det kan jag inte svara på hur det fungerar.
Vi har priset inbakat i hyran med, så kan tyvärr inte svara på priset heller.

Liknande trådar

Hemmet Ska ju flytta och nya lägenheten har inte fiber. Fine , men ska skaffa mobilt bredband. Undrar då om jag fortfarande kan ha Telia som...
Svar
2
· Visningar
186
Senast: lytesout95
·
Hemmet En kort fråga. Om man köper en s.k. smart-TV kan man då räkna med att det går att använda gratiskanalerna (SVT och Tv4) om man ansluter...
Svar
16
· Visningar
476
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del...
2
Svar
24
· Visningar
736
Hemmet Jag håller på att "flytta hemifrån" och funderar på hur jag ska tänka med placering av TVn. Dvs vilken höjd man vill ha den. Min nya...
Svar
14
· Visningar
575
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka