tigerflicka

Trådstartare
Finns det några som turfar därute?
Har börjat idag och planerar redan för zoner jag ska ta både här där jag bor och som jag kan ta på väg till jobbet imorgon. :)

Sv: Turf

Turfade lite förut, promenerade genom olika turfs. Det var sporrande att bli lockat att ta lite längre runda än man hade tänkt.

Tröttnade då det var en kille som turfade besatt i sin BMW, varje dag, så fort man tog en turf så var han där med bilen.

Sv: Turf

Men vad trist! Jag tänkte just som du, att komma ut på lite längre promenad än jag tänkt, inte att ta bilen fram till varje zon.
(utom de som ligger på vägen till jobbet idag)

Liknande trådar

Fritid Har ett paket på ett dhl-ombud, det kom 14/10 och ligger i en vecka. Då borde jag väl ha hela dagen imorgon på mig att hämta? Butiken...
Svar
12
· Visningar
548
Senast: BernT
·
Fritid Har kikat runt lite på SL:s hemsida och det jag inte riktigt hittar är hur långt jag kan åka på en biljett. När jag till exempel ska...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
1 938
Senast: Badger
·
Mat Hej Nu behöver jag lite hjälp igen. Jag har googlat mig blå utan att riktigt förstå då min engelska inte når hela vägen. Jag ska resa...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 727
Senast: Sel
·
Trädgård & Växter Snart är vintern här. Dags att börja planera för övervintring av växter! Jag har bland annat citron, banan och pelargoner sin jag vill...
Svar
11
· Visningar
460
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka