Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
De finns här: http://www.saddleuponline.co.uk
Kollade bara om det fanns sommarjackor där och det gjorde det.
Men troligtvis finns de i ljusblått också.
Ridsportshopen har ju med fleecefoder också. Fast nu var det ju en ofodrad du ville ha. Men du kan ju ändå ringa eller maila till dem och fråga om de har inne ändå, kan ju hända att de finns hemma men kanske inte lägger ute på nätet, annars kan de kanske ta hem en jacka åt dig. Så hör med dem! www.ridsportshopen.com
Stigsbergsgård har också Smug Jackorna med fleecefoder. Men annars kanske de kan ta hem en jacka utan fleece åt dig. www.stigsbergsgard.com
Jag provade ut storleken i Equality Lines monter på nån mässa, sen beställde jag en på henrikssons. www.henrikssonsridsport.se
Inte säkert de har såna jackor hemma, men de kan ta hem o de har ju webshop så det går nog skicka den till dig!
jag beställer inte från henrikssons hur bra saker de än må ha, fick orderbekräftelse efter ett halvår och det kände bara som ett no no i mitt huvud, så jag har gett upp om dom. dessvärre.
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...