Tunn madrass

Koltinna

Trådstartare
Nu har vi äntligen köpt en barnvagn. Vi köpte en begagnad Brio som är super fräsh och bra på alla sätt och vis, men det jag har funderat över är madrassen.
Den är så himla tunn tycker jag. Antar att det är "orginal-madrassen", men hur ska igentligen en madrass i barnvagnen vara?

Sv: Tunn madrass

barnvagnsmadrasser ÄR tunna, bäbisar väger ju inte så mkt så de ligger inte igenom dem ändå...

Den som tillhörde Williams Emmaljungaliggdel var några cemtimeter tjock (har ej mätt, men uppskattar den till ca 3 cm utan att titta på den).

VI har en emmaljunga och den är runt tre cm. Jag upplever den som mer än tillräcklig men min mormor tycker den är åt skogen för tunn...

Jag tycker också att min var tillräckligt tjock. Har aldrig funderat på att den skulle vara tjockare...

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 175
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 759
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 254
Senast: lirco11
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 856
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Valet i USA