Tunga eller lätta stigbyglar

M

Muffe

Vad föredrar ni? Vill ni ha era stigbyglar tunga eller lätta, bara nyfiken! Själv föredrar jag ledade lite tyngre.

Sv: Tunga eller lätta stigbyglar

lätta =)
Vrf: För det känns klumoigt annars!

jag har svarta, breda i plast, dom är helt sjukt underbara - trodde aldrig jag skulle föredra dom mot mina, ledade sprenger som nu mera sitter på min dressyr sadel.

Tycker att sprenger är helt outstanding!! Inte för tunga, men inte heller för lätta!! :d :love:

Diana

lätta:o:smirk:
Har sånna från equipe, svarta lättvikt i plast men utbytbara plattor. Jätte bra, dom bästa jag någonsin haft. Har ett par till lite bredare likadana fast billigare.. köpta runt 300 eller nått. Precis lika bra!:idea::)

Rekomenderar

lätta:o:smirk:
Har sånna från equipe, svarta lättvikt i plast men utbytbara plattor. Jätte bra, dom bästa jag någonsin haft. Har ett par till lite bredare likadana fast billigare.. köpta runt 300 eller nått. Precis lika bra!:idea::)

Rekomenderar

det är sådana jag har helt fantastiska ca 6 cm breda. :love:

det är sådana jag har helt fantastiska ca 6 cm breda. :love:

Visst e dom, problemt är ju bara att om man är som mig så måste man hela tiden göra rent dom för att dom ska vara så svarta o fina. har du cokså märket Toroghwood eller nått liknade.. vet itte riktigt hur de stavas men du fattar nog:angel: Köpte mina i England för ca 9£ riktigt kap, kostar mer hemma. Men dom e ändå helt otroligt billiga för den kvaliteten:P

Visst e dom, problemt är ju bara att om man är som mig så måste man hela tiden göra rent dom för att dom ska vara så svarta o fina. har du cokså märket Toroghwood eller nått liknade.. vet itte riktigt hur de stavas men du fattar nog:angel: Köpte mina i England för ca 9£ riktigt kap, kostar mer hemma. Men dom e ändå helt otroligt billiga för den kvaliteten:P

jag har Toroghwood, köpte dom i sverige. Mina har hållit sig relatift svarta och fina, men dom blir smutsiga precis som alla stigbygllar, bara att de syns mer på de svarta..något som är skönt är att dom är lätta att torka av med en fuktig trasa. :)

Lätta , älskar mina :love:

Senast ändrad av en moderator:

jag har Toroghwood, köpte dom i sverige. Mina har hållit sig relatift svarta och fina, men dom blir smutsiga precis som alla stigbygllar, bara att de syns mer på de svarta..något som är skönt är att dom är lätta att torka av med en fuktig trasa. :)

Jaa de e ju så när man rider i lite slask eller så så blir de ju lite stänk men de e ju skönt för de rostar ju inte. ett stort + !!:banana:

Liknande trådar

Anläggning Då min kropp ger upp mer och mer och höbalarna blir tyngre och tyngre behöver jag en maskin som är mindre, smidig och kan lyfta 350-400...
Svar
4
· Visningar
543
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
491
Western Finns det ledade stigbyglar till westernsadlar? Ska ev bli medryttare på en häst med endast western utrustning (roping häst), sadeln...
Svar
7
· Visningar
1 935
Senast: Seabaz
·
Ridning Jag har pga psykisk ohälsa haft problem att hålla vikten vilket resulterat i rätt många överflödiga kilon. Problemet är att det även...
Svar
15
· Visningar
1 375

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka