M
Muffe
Vad föredrar ni? Vill ni ha era stigbyglar tunga eller lätta, bara nyfiken! Själv föredrar jag ledade lite tyngre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
lätta:smirk:
Har sånna från equipe, svarta lättvikt i plast men utbytbara plattor. Jätte bra, dom bästa jag någonsin haft. Har ett par till lite bredare likadana fast billigare.. köpta runt 300 eller nått. Precis lika bra!
Rekomenderar
det är sådana jag har helt fantastiska ca 6 cm breda.
Visst e dom, problemt är ju bara att om man är som mig så måste man hela tiden göra rent dom för att dom ska vara så svarta o fina. har du cokså märket Toroghwood eller nått liknade.. vet itte riktigt hur de stavas men du fattar nog Köpte mina i England för ca 9£ riktigt kap, kostar mer hemma. Men dom e ändå helt otroligt billiga för den kvaliteten:P
jag har Toroghwood, köpte dom i sverige. Mina har hållit sig relatift svarta och fina, men dom blir smutsiga precis som alla stigbygllar, bara att de syns mer på de svarta..något som är skönt är att dom är lätta att torka av med en fuktig trasa.