Tumla fleece???

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare plommomgurkan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 2 294
P

plommomgurkan

Som rubriken låter alltså kan man tumla fleece:confused:
Ska tvätta mina fleecelindor å undrar bara om man kan tumla dem gör inget om de krymper lite:D

Sv: Tumla fleece???

okej tack då får jag nog hänga upp dem. Tänkte vara effektiv när man bor trångt:D

jag har ju faktiskt en ny tvättmaskin med 1400 varv så då borde de torka snabbt tack för tipset:bow:

det tror jag inte heller men jag trodde de skulle typ minska jättemycket så tänkte fråga. kan ju prova att tumla de jag inte är så rädd om. Har eskadronnojja så det får bli de andra eskadron är ju lite dyrare. Skönt ändå att höra att ngn annan tumlat. :bow:

Jag har ett par i lite sämre kvalité som möjligtvis har blivit lite smalare, men annars har jag inte märkt någon skillnad alls. Fleece torkar ju snabbt annars om man bara hänger de över en dörr t.ex.

Liknande trådar

Däggdjur Hej! Har för två veckor sen köpt min sons första husdjur. Efter noggrant övervägande landade det i två gerbiler. Buren var inköpt och...
Svar
2
· Visningar
346
Senast: Breen
·
Utrustning Racesafe säkerhetsväst! Jag behöver hjälp! Jag är så jäkla puckad, läste att man kunde tvätta säkerhetsvästen i tvättmaskinen. Sagt och...
Svar
4
· Visningar
366
Senast: CaisaCax
·
Hemmet Vi har ju blivit med tvättstuga :) I den finns förutom tvättmaskin, tumlare och upphängs-möjligheter ganska mycket förvaring :) Men vi...
Svar
14
· Visningar
1 019
Senast: Sedna
·
Hemmet Som rubriken lyder, måste köpa ny men det finns för mycket att välja på 😅 Finns det några egenskaper som ni inte vill vara utan, eller...
Svar
9
· Visningar
345
Senast: Happimess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Tuggbensfavoriter
  • Uppdateringstråd 31