Tumbleweed Challence....

Sv: Tumbleweed Challence....

Spelar det någon roll om någon annan än jag startar min häst i Prova på Hunter under sadel?

Ingen aning faktiskt, vi brukar ju inte låna ut Chappe eftersom vi redan är två som tävlar henne.... :p

/Carina :eek:

vem som vill får rida i prova-på, gröngöling och allbredsklasser. Om man äger hästen eller inte spelar ingen roll.

i AQHA och APHA huntern får end reg qarter och paint starta .i NSBA får qarter, paint,appalosa vara med .men jag antar att man måste vara medlem +att häst och ryttare måste ha licens i NSBA även för prova på klasserna. tävlar någon annan din häst i NSBA måste även den ha licens där.gröngöling ,trophy och allbreeds är öppen för alla raser.i gröngölingsklassern för du inte ha tagit priser på höre nivå än AQHA/APHA novis amatur el WRAS d-tävling.
mvh tina

Jag måste förtydliga mig. På NSBA-prova på behöver man inte vara medlem och vem som helst får rida på vad som helst så länge det är en häst. Dvs, alla är välkomna!

ur proppen:NSBA ....dessa klasser är öppna för hästar bl a av rasen American qarter horse, American paint horse, Appaloosa.
tina

Stämmer.
Ringde och pratade med nån som stod på proppen och PROVA PÅ-klasserna är öppna för alla...

Nämen! Se vem som hittat in! ;) Det var på tiden att det här stället blev lite upplivat....... :angel: :devil:

/Carina :eek:

Hur anmäler man sig? :o Alltså, kollade in på NSBAs hemsida och såg anmälningspappret där, men den sulle bara bifoas den riktiga anmälingsblanketten. Men på tumbleweeds hemsida hittar jag bara anmälningsblanketterna till AQHAs, APHA och NRHAs anmälingsblanketter. Är de nån av deras jag ska använda? :confused:

Du skall använda blanketten för allbreedsklasser. Prova-på är en allbreedsklass även om den heter NSBA-prova-på. Lycka till

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 854
Senast: Lhas
·
Hoppning Jag har ett 13-årigt fullblodssto som jag började hopptävla på för 2 år sedan och innan dess hade hon knappt hoppat alls. Köpte henne...
Svar
18
· Visningar
3 832
Senast: Messy
·
Hästhantering Pålle är uppfödd på stort stuteri där han gått på lösdrift med sin mamma. Pålle togs hem som ettåring och sedan satte hantering av Pålle...
2
Svar
25
· Visningar
5 037
Senast: Spirit
·
Träning förlåt men måste få skriva av mig, idag så skulle jag iväg på min första tävling med min häst, då pollan är svår lastad så har jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 838
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar