JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tufft för ridklubb utan ridhus
(Nerikes Allehanda)
Gyttorps ridklubb hoppas att kommunen ska ge klartecken för ridhusbygget.
- Det är vinna eller försvinna för ridskolan, säger Barbro Fischerström som är ordförande i Gyttorps ridklubb.
http://www.na.se/artikel.asp?intId=1144247
Moderator
Hästnyheter
Kommunens nya utredning om placering av en ridanläggning i Hässleholm drar samma slutsats som den förra: bästa platsen är på Österås...
Hästnyheter
Borlänge kommun ska bygga ett ridhus vid Norr Romme. Det har nu fullmäktige beslutat.
– Vi är så klart jätteglada och hoppas att det...
Hästnyheter
Det har blivit en långbänk. Frågan om hur och vem som ska sköta Bodens ridhus har stötts och blötts ett bra tag. "Jag hoppas det blir...
Hästnyheter
Till våren försvinner nästan alla hästar hos Gnesta Ridklubb och Ridskola.
Nu säljer eleverna kakor för att skolan ska kunna skaffa en...
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Haha, när jag körde upp med släp, körde jag 1 lektion med körskolan och gjorde några teoriprov där, de hade specialpaket för "vana"...
Tarnin
Alldeles nyss
Svar: 888
Visningar: 34 348
Allmänt
Träning och hälsa del 12
Kropp & Själ I tyngdlyftning tävlar man i två grenar, ryck och stöt. Du har 3 lyft på dig i varje gren så totalt 6 lyft. Du får välja vikter själv...
BusBarro
1 minut sedan
Svar: 1 485
Visningar: 46 315
Allmänt
Textilåtervinning
Samhälle Jag är inte heller övertygad om att det bästa är att 100% textilavfall ska gå till insamling som ofta bedrivs av ideella föreningar åt...
Thaliaste
1 minut sedan
Akvarietråden V
Övr. Djur Tack :) . Ja, vårt Juwelakvarium har vi nu haft igång sedan 2007. Gillar det supermycket och den välvda framsidan gör det så snyggt...
lizzie
1 minut sedan
Svar: 1 361
Visningar: 40 344
Djur
Alternativ till försäkring
Övr. Hund Har min försäkrad på högsta veterinärvård men inte liv, pengar till en ny valp går alltid att få fram, det är ju inte lika akut. Känns...
_Zacke_
Idag kl 07:47
Svar: 83
Visningar: 3 762
Hund
Guldfasanerna
Svar: 1 517
Visningar: 130 131
Djur
Shettistråden del II
Gnägg Aesculp economic II tror jag men den uppfyller inte dina krav :)
Den är med sladd och vanliga skär.
Blyger
21 minuter sedan
Ridbyxor
Utrustning Har fyra par från ZacZess och alla är olika (vet tyvärr inte vad modellerna heter), men, ja, de är tunna, förutom vintermodellen (ej...
Fabian In Memoria
31 minuter sedan
Svårtransporterad häst
Träning Det är alltid svårt att ge råd utan att ha sett situationen. Det låter som att din ponny har svårt för trånga utrymmen, att den är...
animalasia
34 minuter sedan