Tryckvagn till ponny?

igbest

Trådstartare
Är det någon som vet var man kan köpa en tryckvagn till ponny. Inte alltför dyrt. Finns det några bra sidor på internet?

Jag har handlat lite från Stall Berg men jag tror inte att de har tryckvagnar... De har iaf rockard, sulky och speedcar.

Vi har rochards, sulkys och en speedcar. Det vi behöver just nu är en tryckvagn. Någon som har en sån till ponny och vet var man kan få tag i en. Går det att bygga om en annan vagn till en tryckvagn eller. Däck går ju men då har man ju tryck hela tiden och det är ju inte så bra. Ponnyn som behöver det är lite väl pigg så det är ett problem att stanna och sätta dit däcket och sen stanna för att ta bort det. Därför skulle det vara enklare med en tryckvagn. :D

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
329
Senast: Cactus
·
Tävling Får jag som 15-åring tävla en B-ponny i en LE avdelning b? Gäller det samma regler i klasser som är bedömning A (clear round)...
Svar
3
· Visningar
714
Senast: Fiorano
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
836
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 313
Senast: Häst_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar