Enya
Trådstartare
Mitt nyårslöfte var att lyssna på (jag kan inte läsa längre) på 35 böcker i år. Jag har inte läst en enda än så länge. Däremot har jag tittat på film, lite serier och på lite klipp på Youtube. The Walking Dead och Fear The walking Dead har ju uppehåll och jag behöver ju fördriva tiden.... Började titta på Cityakuten, men så fick de för sig att ta bort den serien, då hade jag börjat på avsnitt 1 och så stod det "17 dagar kvar", tja 15 säsonger på 17 dagar känns svårt så jag har slutat titta på det.
True Crime är rätt intressant faktiskt. Så min fråga är nu, har ni något bra att tipsa om som passar in i det?
Jag kan titta på:
SVT Play
TV4 Play
Viaplay
HBOnord..max eller vad de numera heter
Netflix
Amazon prime
Youtube
Och så har jag Nextory, brukar lyssna på deckare där, tex Tess Geritsen och håller på med hennes senaste. True Crime kan ju finnas som ljudbok också kom jag på, tex Jakten på en mördare som jag lyssnade på för något år sedan.
Har ni några tips som kan passa? Berätta gärna kort lite om handlingen, om ni vill.
True Crime är rätt intressant faktiskt. Så min fråga är nu, har ni något bra att tipsa om som passar in i det?
Jag kan titta på:
SVT Play
TV4 Play
Viaplay
HBOnord..max eller vad de numera heter
Netflix
Amazon prime
Youtube
Och så har jag Nextory, brukar lyssna på deckare där, tex Tess Geritsen och håller på med hennes senaste. True Crime kan ju finnas som ljudbok också kom jag på, tex Jakten på en mördare som jag lyssnade på för något år sedan.
Har ni några tips som kan passa? Berätta gärna kort lite om handlingen, om ni vill.