Alltså, såklart man kan ha en sån dag ibland. Jag har dom dock jämt.
Skoldag:
Går upp 06
Skola ink pendling : 7-14.
Hästarna: 14.30-16.
Därefter ingenting.
Ska jag ha mitt sto så måste jag ha två, hon är extremt flockbunden och fungerar bäst med sitt sällskap. Jag misstrivs i lägenhet och bor på min drömgård, även om jag inte orkar så njuter jag dagligen av att bo här! I en lägenhet skulle jag nog bli deprimerad på några dagar.
Jag har gjort många anpassningar. Massor. Men det som är kvar är typ att vara utan hästar och då försvinner min största energikälla och glädje, vilket inte heller blir bra.
Just nu fungerar det. Men hur ska det bli om 1,5 år, då utbildningen är klar och det är dags att jobba igen? Jag älskar att jobba och vill det verkligen, men som det ser ut just nu så skulle jag bara orka jobba och inget annat. Vad är det för liv?
Jag förstår alla dina frågor och har själv ställt dom till mig flera gånger. Jag har inga bra svar.
Jag känner mig rätt så uppgiven just nu. Men jag får väl rycka på axlarna och acceptera läget, om nu provsvaren inte visar något.
Jag har dock googlat mig fram till ett alternativt problem som jag ska försöka lösa. Men jag blir nog bara totalsågad om jag kommer med den teorin här.