Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ston och Horseware täcken. Tyvärr pinkar, brunstar stona på svansremmen så det blir alldeles äckligt av kladd på benen, svansremmen. Är det svårt att sätta i en ögla på insidan av täckena så man kan sätta dit bensnören i stället?
Någon som har testat?
Det går min sykunniga mamma fixade det med en vanlig symaskin.Jag har ston och Horseware täcken. Tyvärr pinkar, brunstar stona på svansremmen så det blir alldeles äckligt av kladd på benen, svansremmen. Är det svårt att sätta i en ögla på insidan av täckena så man kan sätta dit bensnören i stället?
Någon som har testat?
Jag har ston och Horseware täcken. Tyvärr pinkar, brunstar stona på svansremmen så det blir alldeles äckligt av kladd på benen, svansremmen. Är det svårt att sätta i en ögla på insidan av täckena så man kan sätta dit bensnören i stället?
Någon som har testat?
Har gjort samma på Amigo och rhino täcken.Jag har sytt dit egna bensnören på mitt amigotäcke - inte svårt alls :-)
Undrar om det kan hjälpa om man sätter krympslang runt svansremmen så att den blir inplastad och gör en "flärp" som sticker ner lite på mitten. Då borde det mesta kisset rinna av neråt istället för fastna på remmen eller rinna av på benen. Nu har jag inga större problem med kladdiga ben på mina ston men det kanske är värt att testa