Trossnäs!

T

tant agda

Nån som vet om de finns nåt ställe där man kan ha sin häst uppstallad (en natt, vid majtävlingen) i närheten av tävlingsplatsen?

tänker åka dit å tävla, men 30 mil e liiite långt å åka på morgonen man ska tävla

Sv: Trossnäs!

Du är hjärtligt välkommen till Trossnäs! Ta kontakt med Stina Johansson hos TFRK så fixar hon bra uppstallning i närheten av tävlingsplatsen! Hos henne sitter inget "fast". :)

tack så mkt!!! ska höra me henne...

deras sida funkar inte just nu, men min webläsare e lite koko så de kan bero på den

jorå de ordnade sej!!!
förvirrade jag såg att de hade uppstallning...stod i proppen till och med!!!
men tack i alla fall!!!

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
631
Senast: Hajfisk
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 395
Senast: QueenLilith
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 155
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 097
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar