vet inte hur debutanta banan ser ut men det är en väldigt trevlig bana, ligger inne i skogen så man rider på bredare stigar

Inte med tråden att göra...
Men jag måste bara fråga vad du tycker om SPS bana?
Vi har fått klagomål på den, att den går för mycket i skogen osv

jag tycker att er bana är bra....jag personligen gillar när de är varierad terräng, men för vissa kan de vara en svårighet. men jah har bara positiva saker att säga om den :D

Jag tycker också att eran bana är bra, bortsett från att det är lite väl många stigar som går parallelt med varandra i skogen (lite svårt å välja!) Bortsett från det tycket jag att en FT-häst skall kunna gå i varierad terräng utan några större problem, och inte bara på öppna fält! :)

Som sagt er bana e fin men lite rörig.
Senast jag tävlade hos er så red jag jättefel!! :o
När jag redet ett tag så såg jag hindret uppe till vänster ovanför en brant och visste inte hurjag skulle ta mig dit

:rofl: Hur gjorde du då?

De stora lektionshästarna har sin hage på banan på sommaren, och jag håller med om att det kan vara lite rörigt med alla stigar hit och dit, man hamnar ofta på ett annat ställe än man tänkt sig :o
Och hästarna är ju inte dumma heller... De går så låååångt bort de bara kan, så man får gå hela banan och hämta dem, och sen hela vägen tillbaka :p

Hu, den banan ska jag akta mig för med andra ord. :crazy:
Skulle garanterat rida bort mig... :D

Debutanten på Trossnäs är jättebra för "debutanter", inga större konstigheter. Är väl lite "part i målet" i o f s. Vad som är bra med Trossnäs terrängbana är att den tål hur mycket vatten som helst då det är sandskog. Underlaget blir nästan bättre om det kommer lite regn. Välkommen till Värmland i midsommar!!

Den är bara för ponnyer ;), eller rättare sagt, vi har aldrig haft någon ft för stor häst.

(Deb - MSV A ponny)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Ryttaren Sofia Sjöborg är övertygad om att hinder 21D i terrängritten passerades enligt reglerna. Det tyckte inte tävlingsjuryn. Därför...
Svar
0
· Visningar
94
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Svensk fälttävlan söker landslagsledare för Young Rider- och Juniorlandslagen.
Svar
0
· Visningar
40
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dagens sista hoppklass, Falsterbo Hunting presented by Vellinge kommun drog som alltid fullsatta läktare och maximalt med åskådare utmed...
Svar
0
· Visningar
388
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två dagar i fälttävlans tecken väntas på Össjö Hästsällskap när Breeders och SvRF:s unghästchampionat rids i helgen. Här är allt du...
Svar
0
· Visningar
104
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25