Trodde det var hanhunden som kunde bli jobbig!

citron

Trådstartare
Tiken är snart i höglöpet och hon är den som piper och jävlas...Hanhunden är självklart intresserad men inte mer.Hon bjussar upp till lek och mer eller mindre stoppar upp röven i hans nos när hon får chansen.Ja genom grindar eller burgaller såklart...

Jag trodde han skulle bli lite jobbig men icke,det är damen i fråga som är den jobbiga...

Sv: Trodde det var hanhunden som kunde bli jobbig!

Tiken är snart i höglöpet och hon är den som piper och jävlas...Hanhunden är självklart intresserad men inte mer.Hon bjussar upp till lek och mer eller mindre stoppar upp röven i hans nos när hon får chansen.Ja genom grindar eller burgaller såklart...

Jag trodde han skulle bli lite jobbig men icke,det är damen i fråga som är den jobbiga...

Ufff, tell me about it..
Min tik har precis gått ur löpen och hon betedde sej som värsta hyndan :eek::devil:
Hon sprang och tryckte upp rumpan framför nosen på Midas heeeela tiden, han är kastrerad och tyckte mest att de var jobbigt.
När han slutligen gick och lade sej under sängen för att få vara ifred så stod hon och skällde på honom för att slutligen krypa in efter, med rumpan före :eek:

Så, till slut fick jag separera dom under natten, för att få en lugn stund..
De positiva är ju att jag nu vet att hon inte blir svårflörtad om det ska "bära av" på riktigt nån gång... Problemet blir väl att se till att det INTE blir med grannens Pointer :angel:;)

Ja, detta är en jobbig tid när man har en av var sort. Jag hade en gång en yorktik och en schäferhane. Snacka om hallabalo när hon löpte. Kröp längst in under soffan, hanen kom ju inte under, utan låg där och "myade", lyfte sen hela bordet när han reste sig. Jag trodde jag fick negerbarn vid varje löp. Tikarna däremot brukar ju vara väldigt på hugget och ofta bita ifrån.

:rofl:
Kan tala om att två tikar som båda löper är bland det pilskaste som finns, rider dygnet runt

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 324
Senast: Bison
·
Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 860
Senast: AnneB
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 538
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 526
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka