Trinity Utrustning

Daydreamer

Trådstartare
Hej!

Är det någon som testat Trinity’s utrustning? Jag har själv testat schabraken men dom glider bakåt på min häst vilket jag aldrig haft problem med förut.
Detta har desvärre min kompis inga problem med.

Vill gärna testa deras lindor och benskydd men är lite osäker om dom är av bra kvalité...

Åsikter om detta märke?

Hej!

Är det någon som testat Trinity’s utrustning? Jag har själv testat schabraken men dom glider bakåt på min häst vilket jag aldrig haft problem med förut.
Detta har desvärre min kompis inga problem med.

Vill gärna testa deras lindor och benskydd men är lite osäker om dom är av bra kvalité...

Åsikter om detta märke?
En stallskompis har ett schabrak av det märket och hon har tyckt om det. Har inte hört att hon skulle ha klagat på det. Men modellen kanske inte passar för din hästs sadel?

Liknande trådar

Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 132
Senast: Capybara
·
Utrustning Hej Har problem med kondens i taket på transporten. Tänkte att det kunde avhjälpas med en takventilation, liknande sådan som finns...
Svar
6
· Visningar
339
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
638
Senast: cowgirl81
·
Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
614
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mellanpudel
  • Valp 2025