Trinity Utrustning

Daydreamer

Trådstartare
Hej!

Är det någon som testat Trinity’s utrustning? Jag har själv testat schabraken men dom glider bakåt på min häst vilket jag aldrig haft problem med förut.
Detta har desvärre min kompis inga problem med.

Vill gärna testa deras lindor och benskydd men är lite osäker om dom är av bra kvalité...

Åsikter om detta märke?

Hej!

Är det någon som testat Trinity’s utrustning? Jag har själv testat schabraken men dom glider bakåt på min häst vilket jag aldrig haft problem med förut.
Detta har desvärre min kompis inga problem med.

Vill gärna testa deras lindor och benskydd men är lite osäker om dom är av bra kvalité...

Åsikter om detta märke?
En stallskompis har ett schabrak av det märket och hon har tyckt om det. Har inte hört att hon skulle ha klagat på det. Men modellen kanske inte passar för din hästs sadel?

Liknande trådar

Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
585
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Radannons Hej! Säljer min älskade bästa vän som är den absolut snällaste hästen i allt. Det är pga att jag inte hinner med allt som han...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: Linnkorner
·
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
718
Senast: Miingla
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
963

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka