Iaraphel
Trådstartare
Den förra låstes ju av förmånga inlägg och jag har inte sett någon ny, så startar en här!
Här kan vi bildbomba när vi tricktränar med våra hästar, alla är välkomna, från att "lyfta hov" till mer avancerade- sitt, ligg, spansk skritt, apport osv..
en positiv tråd med inspiration och peppande- här respeketerar vi varandra och varandras sätt att träna! (så rena diskussioner om vilken metod som är bäst osv hänvisas till andra trådar)
Även den eviga hjälmdiskussionen hänvisas till de andra 100 trådarna som finns!
Vor eju bra om vi håller oss till någorlunda nyare bilder så denna inte blir en kopia av den andra.
självklart tycker jag att filmer är minst lika välkomnande som bilder!
För att första inlägget inte ska vara bildlöst så får min Casper pryda det
Från att ha stått "stilla" med bugningarna och int ekommi tlängre så kan han numera ligg och sitt
Här kan vi bildbomba när vi tricktränar med våra hästar, alla är välkomna, från att "lyfta hov" till mer avancerade- sitt, ligg, spansk skritt, apport osv..
en positiv tråd med inspiration och peppande- här respeketerar vi varandra och varandras sätt att träna! (så rena diskussioner om vilken metod som är bäst osv hänvisas till andra trådar)
Även den eviga hjälmdiskussionen hänvisas till de andra 100 trådarna som finns!
Vor eju bra om vi håller oss till någorlunda nyare bilder så denna inte blir en kopia av den andra.
självklart tycker jag att filmer är minst lika välkomnande som bilder!
För att första inlägget inte ska vara bildlöst så får min Casper pryda det
Från att ha stått "stilla" med bugningarna och int ekommi tlängre så kan han numera ligg och sitt