I

isse

Hej! Vet inte om tråden ligger rätt men då får moderatorn flytta den. Jag tänkte lära min häst lite olika trick, lite kul att kunna visa upp. Men har ingen aning om hur jag ska gå tillväga. Så alla som har en häst som kan något trick får jätte gärna sätta in en bild och skriva om hur ni/du lärde den det tricket.:)
 
Sv: Trick

GUD VAD KUL ATT DU SKA BÖRJA MED TRICK, DET ÄR JÄTTESKOJ!
Gå in på natural trick trainings hemsida, sök på google. , där kan du bli medlem. Du kan skicka in en summa på någon konto så får du steg-för-steg kort hem skickade för varje övning. Köp också filmen. :)
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 601
Senast: Freazer
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
224
Senast: Lavinia
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 117
Senast: Nepenthe
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 829
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp