Triangelmärkning

Enligt veterinären när det eventuellt kunde varit aktuellt så behövdes det göras på klinik, beror nog mycket på vad för skada hästen triangelmärks för tror jag.

Enligt veterinären när det eventuellt kunde varit aktuellt så behövdes det göras på klinik, beror nog mycket på vad för skada hästen triangelmärks för tror jag.
Jag har varit i kontakt med min veterinär idag. Han kommer hit och fixar själva märkningen. Vi behöver alltså inte åka till klinik. Själva bedömningen är gjord på klinik tidigare. Det är bara märkningen jag får gjord hemma :)

Liknande trådar

Hästvård Min lille ettåring har kastrerats på klinik för en månad sedan men sedan åkt på infektioner i skapet. Två antibiotikakurer senare tror...
Svar
7
· Visningar
720
Senast: Amk
·
Hästvård God kväll! Sitter just nu och vakar över sjuk häst och tänkte höra om någon varit med om något liknande. Ena hästen sväljer inte sin...
2
Svar
27
· Visningar
2 430
Senast: Zetly
·
Hästvård var inne på klinik igår med min häst då han fått sig en sparkskada i hagen, röntgen såg fin ut men ultraljudet kunde man se en liten...
Svar
0
· Visningar
214
Senast: casio01
·
Hästvård Hej, Undrar vad ni andra har för erfarenheter av muskelbristningar på hästar? Min har fått en muskelbristning i ett bakben, tyvärr samma...
Svar
5
· Visningar
457
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka