Trertorn- godkända?

glitter

Trådstartare
Om vi FÖRSÖKER undvika diskussioner om huruvida de är snygga eller ej, ÄR tretorn advance godkända för fälttävlansdressyren??

Kan inte hitta ngn info...
Tacksam för svar!

Sv: Trertorn- godkända?

Dottern har ridit både deb och lätt i dom när de "vanliga" gick sönder. Hon var till domaren och frågade och det var OK. Men jag säger som så många gånger förr. Kanske tolkar nästa ÖD eller domare olika :crazy:

I det här fallet kan jag nog lugna dig så länge du inte tävlar internationellt

Stövel som stövel.... den är OK (sen om domaren blir störd och ev. dömer ner precis som om du skulle ha blommig kavaj eller randig travhjälm är ju en annan femma ;))

Hahahaha, jo, stil och smak får man leva med att alla har olika;).
Nu letar jag efter funktion. Jag får nästan alltid tajt med tid mellan hopp och dressyr (när det ska va 30 min) och jag ÄLSKAR att rida in min dressyrsadel med dom och har tänkt ha dom i hopp och hade hoppats på att slippa byta mellan helt enkelt!!
Gött, tack!:bump:

Tretorn=gokända, hur hade ni gjort?

Ja, eftersom det verkar ok att rida i dom, hur hade ni gjort?

I mina läderstövlar glider jag mycket med skänkeln i dressyrsadeln=spänner mig i låren och sitter inte still=spänt fullblod=dåliga straff.

Med tretornen sitter jag iaf stadigt, har inte tävlat i dom ännu så jag vet inte hur det kommer påverka oss på tävling, men jag vill styra in med de bästa förutsättningarna.
Men så kanske doamren dömer ner massor och det va inte värt det ändå, så vad går först? Bekväm eller snygg????

Är dom svarta eller bruna.... inga problem, ta dom

Är dom röda :eek: skulle jag nog överväga att avstå :D

Hihi, det är full hoppmundering som gäller, mörkblå stövlar, precis som kavaj och hjälm... :D Har verkligen inte betämt mig... förb*nnade gammaldags dressyrdomare!

Vi ska ju till samma tävling så du får väl spana!;)

mörkblå är också ok (i mitt tycke i varje fall) speciellt till blå kavaj & hjälm

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
680
Utrustning Vad finns det för säkra färger att använda för att måla häst med? Tanken är att måla en svart häst med vita zebra-linjer, så någon vit...
Svar
6
· Visningar
637
Senast: WildHorse
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 420
Senast: Mia_R
·
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 321
Senast: hamilton1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod