Trend-bukare! Skohjälp!

Zack

Trådstartare
Hjälp! alltså en gång i tiden var jag lite trendigare än vad jag är nu. Efter ett par år då jag växlat mellan arbetskläder-stallkläder-renoveringskläder har jag nu påbörjat uppgradering av garderoben inför sommaren och semester MEN JAG VET INTE VAD JAG SKA SÄTTA PÅ FÖTTERNA!!!!

Tycker det ser så fint ut med enkla sandaletter på andra MEN- jag har breda fötter och är helt plattfotad så alla nätta skor ger mig ågren deluxe då jag känner mig som en anka!

Tycker sneakers är snyggt och även högklackat och platå, då hälen kommer upp lite men nu vill jag ha tips på sånt som kan se lite lagom avslappnat och somrigt ut till typ klänningar och jumpsuits (korta och långa) vad ser inte utklätt ut och vad är trendigt till ovan nämnda utstyrslar? :D

Vanliga tygskor är väl toppen på sommaren! Ett par sköna ballerinor också.

Jag har köpt sommarens tygskor på stadium för 249 kronor. De finns i flera olika färger. Kanske lite trånga för mina tår, de behöver en del space, men trevlig och prisvärd modell i övrigt :)

Jag säger också tygskor.

Jag bor i sådana hela somrarna.
Jag kan inte gå barfota i skinnskor, mina fötter fastnar och jag får skavsår. Strumpor funkar inte eftersomd eet blir för varmt. Så jag har tygskor. De andas i alla fall.

En del skor är av tillräckligt god kvalitet för att klara en kort maskintvätt när de blivit för solkiga eller illaluktande.

Typ converse till allt.
Birkenstock specialbeställa (extra breda) när det är mer avslappnat och varmt.
Till finare tillställningar har jag ett par ballerina men de funkar sådär till mina fötter men härdar haha.

Har ankfötter.

Hjälp! alltså en gång i tiden var jag lite trendigare än vad jag är nu. Efter ett par år då jag växlat mellan arbetskläder-stallkläder-renoveringskläder har jag nu påbörjat uppgradering av garderoben inför sommaren och semester MEN JAG VET INTE VAD JAG SKA SÄTTA PÅ FÖTTERNA!!!!

Tycker det ser så fint ut med enkla sandaletter på andra MEN- jag har breda fötter och är helt plattfotad så alla nätta skor ger mig ågren deluxe då jag känner mig som en anka!

Tycker sneakers är snyggt och även högklackat och platå, då hälen kommer upp lite men nu vill jag ha tips på sånt som kan se lite lagom avslappnat och somrigt ut till typ klänningar och jumpsuits (korta och långa) vad ser inte utklätt ut och vad är trendigt till ovan nämnda utstyrslar? :D

Jag blandar sneakers, ballerina, sandaletter, pumps, tygskor etc på sommaren. Mest har jag någon form av sneakers, ballerina eller tygskor. Det är för att jag är lat och bor på landet. :P

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka