Treårstestet i Varberg den 15-16 maj!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Francess
  • Startdatum Startdatum
F

Francess

Någon som ska dit? Visa häst eller bara titta på? Jag ska dit och titta tänkte jag! :)

Jag ska dit om jag hunnit få barn tills dess.... :eek:
Hi hi, vi får väl se hur det blir med det...vänta vänta vänta ;)

Trevligt, då kanske vi ses, om du orkar! Borde inte du ligga på BB nu förresten? ;) (Eller har jag räknat fel på fingrarna igen??) :D

Lite sent på kommet men är det någon som vet tider eller program för helgen? Har letat på nätet och funnit nada. Det kunde väl stått på halländska hästavelsföreningens sida åtminstonde eller är det bara för dom som har anmälda hästar? :(

Jag tror att det börjar kl 7 i morgon och håller på till kl 19. Samma tid på söndag om jag minns rätt..
Har inte heller hittat någon startlista..

Ska dit i morgon, är där till ca 8.30 å stannar så länge jag orkar!

Då åker nog jag dit efter middag imorgon, för hovis kommer och spikar på Merries tappsko på morgonen. :o Oops..... nu avslöjade jag mig. Vi kanske ses imorgon Lena.

Hihi gillar att vara hemlig :D.Inget föl än, beräknad till slutet på månaden men ser ganska färdig ut, hon har fölat i tid två ggr tidigare så jag behöver nog inte vänta så länge.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 449
Senast: ildiko
·
Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
924
Senast: Shaggy
·
Katthälsa Har ni tandvårdsrutiner? Några bra produkter? Jag har varit nästan löjligt förskonad från katter med tandproblem hittills. Hanoo hade...
Svar
13
· Visningar
770
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka