Treårstest...

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Cronis
  • Startdatum Startdatum
C

Cronis

Åh, det ska bli så roligt. På fredag ska jag iväg med vår treårig. Jag struntar iofs hur det går, huvudsaken är att hon sköter sig och att man får en trevlig dag, men sen, som grädde på moset är det ju skojjsigt OM man blir bra bedömd... Men hon har ju bara varit riden i tre veckor... Så... Det är synd att han inte kan få visa vad hon kan framför en vagn istället... :p För hon är inkörd, å riktigt duktig på det. Men hon e duktig i ridningen åxå! :)
Nåja, kände bara att jag ville skriva av mej lite... Lycka till alla ni som åxå ska iväg på treårs test med era små kusar...

Var i väg med jobbet förra helgen i Flyinge, det var super kul, och ännu roligare var att stot vi åkte med blev delad 1:a som både hopp och gångartstalang :banana: :bump:

*viskar*...finns en fin bild på henne i nya ridsport ( Savannah New Balance-Feliciano) :p ;)

Lycka till med din!!

GRATTIS!! :bump: Hoppas att det går lika bra för min nästa år. Ska först klara av 2-årspremieringen i juli... :)

Savannah är jätte fin, stog och putsade på henne i säkert 1½timme....hon höll på att fälla vinterpäls in i det sista så man fick ju gno bort sistan på henne innan hon skulle iväg :D...så äran att hon är så blank å fin...den tar jag *hihi*

Liknande trådar

T
Ridning Vi har fastnat och jag vet inte hur vi tar oss vidare. HJÄLP! Vi köpte i jan/feb ett litet russ. Jättesnäll och en helt fantastisk...
Svar
8
· Visningar
1 500
Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 469
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Valp 2025