Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det täcket som jag köpte hade många bra detaljer som jag gillade. Tyvärr passade det inte så värst bra på min häst. Hållbarhet sisådär, hade en täckesmördare i samma hage så täcket fick mycket skador.
Jag har ett svart regntäcke från Treadstone, och det är jag nöjd med! Det är vattentätt, andas och har bogveck, det enda jag saknar är snabbknäppen i fram (men det har nog de nyare modellerna).
Har köpt ett grått regntäcke med andasfunktion. Passade honom bra och jag gillar att det går upp en bit på halsen. Tror faktiskt det var snabbknäppe på det om jag inte minns fel...
Om det är Drip Dry-modellen har jag ett olivgrönt sånt. Klart plus för att det håller tätt, går upp i halsen och har blankt foder på insidan och snabbspännen fram.
Skulle köpa ett till till häst nr 2 för ett par veckor sedan men det gick inte ens att knäppa. Man får vara medveten om att den höga halsen är ganska tight ...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.