Treadstone täcken

domino

Trådstartare
Vad har ni för erfarenhet av dom? Är de bra, håller tätt etc :confused:

Senast ändrad:
Sv: Treadstone täcken

domino skrev:
Vad har ni för erfarenhet av dom? Är de bra, håller tätt etc :confused:

Det täcket som jag köpte hade många bra detaljer som jag gillade. Tyvärr passade det inte så värst bra på min häst. Hållbarhet sisådär, hade en täckesmördare i samma hage så täcket fick mycket skador.

Jag har ett svart regntäcke från Treadstone, och det är jag nöjd med! Det är vattentätt, andas och har bogveck, det enda jag saknar är snabbknäppen i fram (men det har nog de nyare modellerna).

Mvh Huntress :)

Hehe, synd! Min hästs hagkompisar är snälla, låter täckena vara :bow: :D

Har köpt ett grått regntäcke med andasfunktion. Passade honom bra och jag gillar att det går upp en bit på halsen. Tror faktiskt det var snabbknäppe på det om jag inte minns fel...

Om det är Drip Dry-modellen har jag ett olivgrönt sånt. Klart plus för att det håller tätt, går upp i halsen och har blankt foder på insidan och snabbspännen fram.

Skulle köpa ett till till häst nr 2 för ett par veckor sedan men det gick inte ens att knäppa. Man får vara medveten om att den höga halsen är ganska tight ...

Ja det är det, ville ha olivgrönt men det fanns bara i små storlekar kvar...

Liknande trådar

Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i...
2
Svar
27
· Visningar
1 533
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
721
Senast: fio
·
Utrustning Köpte nytt täcke av märket coverme. Det är någon extra flärp med tarra längst fram på täcket vid spännena. Någon som har detta täcket...
Svar
15
· Visningar
660
Senast: MiniLi
·
Utrustning Tjo, hästarna har sedan ifjol haft hönät med 4cm maskor från laxens, hållit bättre än det med 3,5 från gg, men börjar vara mer hål än...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10
  • Akvarietråden V