Travsele till shettis.

elaktroniqe

Trådstartare
Jag ska köpa en ny sele till min shettis som jag träningskör. Min gammla sele är över 12 år gammal och en ny behövs ;)
Men jag har begränsad ekonomi och jag kan max lägga ut 1500 och har därför kollat på boles sele, är det något att ha?
Jag är helst ute efter en ny, eller en bättre begagnad, men jag tycker det är så dåligt med begagnade shettisselar ut annonserade.

Så, åsikter om Boles travsele. Eller tips om andra bra, inte allt för dyra selar (kom ihåg att jag måste ha råd med selunderlägg på de där 1500 kronorna också, så inget över 1500 ;) ) :idea:

Sv: Travsele till shettis.

Börjes har ett oförtjänt dåligt rykte.
Deras selar är aldeles utmärkt. Jag tror att dom kosta 1325.- till shettis. Då har du råd med underlägget också.;) Jag ska köpa en sådan till min stora vbl travare under våren.
Lycka Till! :)

Liknande trådar

Körning Börjar bli grymt trött på att alla trådar här skapas ska infiltreras av denna ständiga kamp mellan travselarna och de riktigt bra...
Svar
14
· Visningar
2 182
Senast: Nora
·
Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
4 531
Senast: Lilahnee
·
S
Hästmänniskan Ni som jobbar på eller rider på ridskolor kan ni inte berätta lite i korta drag om vad det är för verksamheter som bedrivs, hur många...
Svar
10
· Visningar
2 219
Senast: Lucta
·
Körning Jag tycker det är konstigt att när det gäller sadlar, täcken etc - då får det kosta hur mycket som helst. Jag menar - bara ett bra...
Svar
9
· Visningar
1 694
Senast: _L_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka