Travhingstars temprament

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sryoqwe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 2 172

Sryoqwe

Trådstartare
Vad känner ni till om valfri travhingst som avlas på? Vad brukar den lämna för temprament?
Jag är mest nyfiken på Racer Bourbon (efter Love You), Giant Chill och Tibur (född 1963), men berätta gärna det ni vet :)

Har bara träffat en efter Giant Chill, kan varit en av de sista avkommorna. De var en vallack, kolsvart. Trevlig prick inga större bekymmer att hantera honom. Träffade honom till och från i 3 år under gymnasiettiden. Blev aldrig någon stjärna på banan men gjorde de han skulle helt enkelt.

Liknande trådar

Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
534
Senast: Lavinia
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
855
Senast: Squie
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 100
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
Svar
16
· Visningar
1 481
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Shettistråden del II