Travhingstars temprament

Sryoqwe

Trådstartare
Vad känner ni till om valfri travhingst som avlas på? Vad brukar den lämna för temprament?
Jag är mest nyfiken på Racer Bourbon (efter Love You), Giant Chill och Tibur (född 1963), men berätta gärna det ni vet :)

Har bara träffat en efter Giant Chill, kan varit en av de sista avkommorna. De var en vallack, kolsvart. Trevlig prick inga större bekymmer att hantera honom. Träffade honom till och från i 3 år under gymnasiettiden. Blev aldrig någon stjärna på banan men gjorde de han skulle helt enkelt.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
825
Senast: Svartkatt
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 587
Senast: Sasse
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 616
Senast: MiniLi
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 687

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka