Trav när det är som bäst!

Lilla

Trådstartare
I dag var det verkligen trav när det är som bäst! När man totalt glömmer spel och pengar! När travet bara är sport, sport fullt av känslor! Att se Faksen dundra i från resten av fältet och njuta av uppmärksamheten! Att se proffstränaren Stefan Hultman först nästan dö av nervositet för att sedan spränga trumhinnorna på alla i hans närhet efter Triton Sunds(och Jadeds) fantastiska prestation i stor loppet!
Jag älskar trav en dag som denna!:bump:

Sv: Trav när det är som bäst!

Ja, det var ett händelserikt lopp! :bow:

Aaa Järvsöfaks visade verkligen att han är Kungen av Kallblod. Han tog sitt nionde raka SM-GULD! Älskar den där hästen!:love:

Det var en fin dag igår! Roligt att solen kom fram till slut också! :bow: Så fort pixbox är igång igen kommer det några bilder, speciellt p fantastiske Faksen! :love:

Ja Faksen var helt underbar :love:

Fick lite halvtaskiga bilder på honom men visar iaf upp dem;)

98795_1220175618.jpg

59738_1220175651.jpg

23533_1220175767.jpg

Hurra hurra hurra för att Faksen tog SM-guld iår också!

Tyvärr var det ju olyckor också...
Otroligt tråkigt att det var en häst som fick betala med sitt liv för att springa i näst sista loppet :cry:

Såg när hästen stöp omkull och det var nästan att man kunde känna när han tog sitt sista andetag....

dina bilder syns inte!

aa, de var hemskt å se när hästen föll ihop :cry:, såg det på Atg-live, hua!

Jag kan inte låta bli att släppa en tår varje gång denna makalösa häst korsar mållinjen som etta. En evig stjärna!

Open trot var uuuunderbart!

lite bilder på faksen :love:

a962f5b52307360696505d3aa07ebbb0_364_242.jpg

53b643adef841d54ce5895c9a7723a81_272_340.jpg

15c65cc6082a2c9ab4821596514d404f_459_359.jpg

Vad hade du för kamera att fota med? Ser ut som om du stod i alldeles närheten av mig, såg en tjej med någon Nikon tror jag bara några meter vänster om mig :idea: Ser ut på vinkeln att du stod där jag tror

Här kommer några av mina bilder

Nordgubben
23263773.jpg

Högvaktens hästar
23263774.jpg

lite folk
23263775.jpg

Järvsöfaks
23263776.jpg

23263778.jpg

dom är fotade med en Canon EOS 400D. Dock jättedålig bildkavlitet på dem när jag la in dem på buke! Orkar inte anstränga mig :]

Konstigt att vi inte såg varandra då ;)

Fast vi vet väl inte hur den andre ser ut :angel: måste bara fråga om du var relativt "lättklädd". Om det nu var den jag tänker på, tänkte att hur sjutton kan kvinnan ha så lite kläder på sig, själv såg man ut som en påpälsad grizzly :rofl:

Åhhh, dom e bara för underbara Järvsöfaks och Nordgubben. Gillar dom båda skarpt!

jag hade väl på mig en munkjacka med nå möster på, leggins, benvärmare & stövlar ;) så jag kan tänka mig att det är mig du har sett :D det passade som in på beskrivningen!

Liknande trådar

Hästvård I början av sommaren fick jag ta bort min bästa vän. Jag har sedan dess letat efter en ny kompis, hittade en som inte gick igenom...
Svar
3
· Visningar
2 508
Senast: johanssk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka