Trav hingstarna SONG KEY och andra....

Love_Ireland

Trådstartare
Vilka är dessa hingstar Viroid, Song Key, Gift Box och Mr Drew. Jag har sköthästar som är efter dessa hingstar . så jag undrar vilka hingstar det är och om det finns foto på dom så är det ett stort +

Gift Box finns det foto på här: www.menhammar.com
Han ägs av ett jättekänt travstuteri (Menhammar Stuteri AB) som ligger på Ekerö. Jag tror det står lite om honom på sidan också. På första sidan man kommer till finns bilder på hingstar. de e bara å klicka på dom.
På de andra hingstarna föreslår jag att du går in på www.atg.se och klickar på "sök sportinfo". där kan du söka på dom och få fram information.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 860
Senast: Jamtland
·
Avel Jag har ett islandssto som är avelsbedömd med helt okej poäng och som har en bra och spännande stam. Stoet är dessutom en väldigt...
Svar
3
· Visningar
1 520
Senast: Marty
·
Avel Jag brukar hävda att en bra stolinje måste börja någonstans och detta någonstans måste inte nödvändigtvis vara på 40- eller 70-talet...
Svar
13
· Visningar
2 682
Senast: Blyger
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 069
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka