Trav/barock

Totti

Trådstartare
Är det ngn som har nsv som startar o tränar barock samtidigt? Har det lett till bättre prestation på banan? Vid vilken ålder har ni börjat rida in dom?

Sv: Trav/barock

Barock vet jag inte, men Joggman har hela tiden dressyrtränats. Läs mer på om du letar rätt på hans hemsida.

Det var ganska nyligen uppe en tråd där folk berättade om att dom red dressyr, vissa av dom hade aktiva kbl. travare.:)
Ligger på "dressyr"
"Kallblod som dressyrhäst" av Nikki o Fabian

Senast ändrad av en moderator:

Rikkan skrev:
Det var ganska nyligen uppe en tråd där folk berättade om att dom red dressyr, vissa av dom hade aktiva kbl. travare.:)
Ligger på "dressyr"
"Kallblod som dressyrhäst" av Nikki o Fabian

:bump: :bump: :bump: :bump:

Kolla in på forumet "barockridning" där finns många som rider sina travhästar (mest kallblod) vissa startas och vissa har paus i tävlandet pga skador mm och andra har tävlat klart.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 051
Senast: Piaff
·
Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är...
2
Svar
20
· Visningar
1 190
Senast: cewe
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 355
Senast: Lady_S
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 232

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka