Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vet någon var men kan köpa sådana nu för tiden? De verkar ha utgått ur flera postorderfirmors sortiment. Just typiskt, precis när jag tänkte skaffa mig ett par - inte en vinter till med förfrusna tår!!
(Har redan uppdaterat mitt strump-sortiment - detta är etapp 2..)
Jag har för mig att jag har sett trästigbyglar på hööks.. men jag kanske drömmer.. Kolla in på westernforumet, de kanske vet.. Islandshästforumet kan också tänkas ha lite koll
jag kollade på trästigbyglar hoss H**ks förr.Men dom var så jäkla klumpiga och stora.
Jag köpte mig ett par av plast från h**ks förra året, men har inte hunnit använda dom än
Eller rättare sagt, jag har inte orkat byta
Hundträning
Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Hästmänniskan Oj, de ic jag mött har främst varit just i verksamhet och imp Irland. Inte en enda av dem hade minsta tendens att sticka/dra. Inte hårda...