Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I ditt land - hur ser sorteringsreglerna ut?Sådär, nu får vi se om jag får böter när jag kastar dessa skor bland mina vanliga sopor...
Visa bifogad fil 165599
Var ska de kastas, och varför kastar du dem inte därSådär, nu får vi se om jag får böter när jag kastar dessa skor bland mina vanliga sopor...
Visa bifogad fil 165599
Tror att det är samma regler inom hela EU. Starkt nedsmutsade kläder får slängas, men allt annat ska återvinnas. Naturligtvis måste man åka en mil till återvinningen för att kasta kläderna så många kastar kläderna i den vanliga klädinsamlingen trots att kläderna är trasiga.I ditt land - hur ser sorteringsreglerna ut?
Detta är ju inte textil och kvalar inte heller in i klädinsamlig, för de vill ha hela och rena grejor.
Jag kastar i vanliga hushållssopor. Men egentligen ska ju kläder återvinnas numera.Var ska de kastas, och varför kastar du dem inte där?
Skor ska till textilinsamling i SverigeI ditt land - hur ser sorteringsreglerna ut?
Detta är ju inte textil och kvalar inte heller in i klädinsamlig, för de vill ha hela och rena grejor.
I min kommun ska all textil till klädinsamlingenSkor ska till textilinsamling i Sverige
Skor ska till textilinsamling i Sverige
Här med och de har de vid lilla återvinningen.I min kommun ska all textil till klädinsamlingen
Skor ska till textilinsamling i Sverige