Trasiga skor

alazzi

Trådstartare
Sådär, nu får vi se om jag får böter när jag kastar dessa skor bland mina vanliga sopor...
20250410_163830.webp

I ditt land - hur ser sorteringsreglerna ut?

Detta är ju inte textil och kvalar inte heller in i klädinsamlig, för de vill ha hela och rena grejor.
Tror att det är samma regler inom hela EU. Starkt nedsmutsade kläder får slängas, men allt annat ska återvinnas. Naturligtvis måste man åka en mil till återvinningen för att kasta kläderna så många kastar kläderna i den vanliga klädinsamlingen trots att kläderna är trasiga.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är det nån som har koll på hur skor från Helly Hansen brukar vara i modell och storlekar? Jag får upp reklam på en ny modell av...
Svar
2
· Visningar
376
Senast: tanten
·
Kläder & Bli fin Sitter och tittar på Mord i sinnet där en kvinna just hittats mördad. Mördaren har lämnat annan kvinnas ID och bytt kläder på henne så... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
1 508
Senast: Teilani
·
Hemmet Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där...
Svar
0
· Visningar
231
Senast: Freazer
·
Kläder & Bli fin Söker efter ett par riktigt bra arbetsskor. De ska vara bekväma, hållbara, helst gjorda i läder och svarta. Innersulan måste kunnas...
Svar
0
· Visningar
294
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka