Tränsväska

Centaur

Trådstartare
Vad har ni för tränsväskor? :laugh:

Tänkte köpa en väska till mitt kandar för att skydda det lite extra. Har kollat runt lite på nätet och tycker många ser så små/smala ut? Ska ju få plats med två par tyglar och en rejäl nosgrimma (och vill inte knö ihop det).

Så jag vill gärna ha tips om rymliga fina tränsväskor, gärna fodrade, och i någon neutral färg (typ marin eller brun). :bump:

Horseware hade en beigerutig som var snygg, någon som vet hur stor den är? :)

Sv: Tränsväska

Kolla måtten på dem (om de finns angivna), jag har tyckt att flera sett små ut på bild, men sen irl är de enorma! :eek:

Jag har (hade, hittar den inte efter flytten :() en från Shires, grå med rosa piping :love: Har även hjälmväskor och kavajfodral (och snart även stövelväska) från dem i samma färg :) Men de har ju fler färgkombinationer också...

Oftast står det ju inga mått... Grått vore fint det också. :) Tror du den räcker till för ett kandar?

Hihi, mamma är påväg för att hämta mina tränsväskor som kom på posten idag! Har längtat :bump:.
De är ifrån h**ks och jag köpte dem mest för att det var extrapris=superbilliga!

Ingen aning om horsewares väskor, däremot Z-täckets...:love:!
Jag extrajobbar åt hon som designar/äger z och hon har ju såklart flera stycken, de är fantastiska! Finns i ALLA färger, efter dina önskemål, ofodrade, fleecefodrade eller teddyfodrade :bow:. MKT snygga! (Och hon har sitt kandar hängandes i en så de får plats;)) Går att beställa på nätet, annars kommer de antagligen åka till Globen (mässan) om du orkar vänta...

Nej, det gör ju sällan det... Skulle gärna mätt min åt dig, men den verkar ju ha vandrat vidare :cry: Men uppskattningsvis får det gott och väl plats ett kandar i den, med reservation för att jag aldrigt haft något själv :D

Liknande trådar

Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter... 2
Svar
34
· Visningar
4 525
Senast: Nevermind
·
Utrustning har trots att jag knappt varit iväg med hästen på tävling eller träning blivit förälskad i väskor till tävlings utrustningen, har crw...
Svar
5
· Visningar
1 713
Senast: Buck
·
Utrustning jag letar efter både träns och kandar men hittar ingenting jag verkligen vill ha, jag har ingen lust att lägga flera tusen på både träns... 2
Svar
27
· Visningar
5 778
Senast: Hedwig02
·
F
Utrustning Vad har ni med snygga bruna kandar för märken? Jag är på jakt efter ett, men har vissa krav ;) minst 45 mm nosgrimma tygelhakar...
Svar
9
· Visningar
1 484
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka