Tränstråd igen ;)

fjordtokan

Trådstartare
Okey nu har jag köpt nya sadlar och behöver ju såklart nya träns:angel:

Det ska vara engelsk eller remontnosgrimma.

Sadel nr. 1 är en brun Bates. Vet att knights passar perfekt men vill ha fler alternativ. Va tror ni?

Sadel nr 2 är svart och beige (bomlös). Så skulle vilja ha ett svart träns med sand/beige fodring. Vet att Döbert har men det är liiiiite över min budget och när tränset kostar mer än sadeln är det nått som är fel :p

Hoppas ni kan ge mig lite inspiration.:bump:

Sv: Tränstråd igen ;)

Kan du inte lägga ut bilder på sadlarna? :)

Billiga Capone har i alla fall haft träns med beige fodring. Såhär såg mitt träns ut efter flera år (har mörknat något av oväder och flitigt användande). Har tyvärr ingen bätre bild på det.

Jag tycker du ska ta en titt på Lyckås's träns.
De har flera olika modeller, färger och prisklasser!

Har inte fått hem dom än :o Men när det kommer så kan jag fixa bilder.

eyz Det såg fint ut, ska kolla upp det :D

Luxurios Ja de har fina träns, tack :)

Nu har ena sadeln kommit iaf:

Några tips?

Capone-tränset med beige fodring skulle passa perfekt. Eller snygga, snygga Otto Schumachertränset med samma färgsättning. Men det skiljer väl ca 4000:- på de alterativen. Capone-tränset tyckte jag kändes helt OK i kvalitén. Finns på min lokala ridsportbutik i Borås, M* O*e.

Liknande trådar

Utrustning Skulle behöva lite hjälp av er sadelkunniga här på buke! har som många andra funderingar över sadlar Jag rider ett varmblod/har på...
Svar
7
· Visningar
1 500
Senast: Gimlan
·
I
Utrustning Jag har en allroundsadel som jag misstänker inte ligger 100 på min häst + en westernsadel som jag inte kan ett skvatt om. Har därför...
Svar
2
· Visningar
1 022
Senast: cowgirl81
·
G
Utrustning Hejsan! För några månader sen köpte jag en bomlös sadel som den tidigare ägaren sa var en knights bareback. Dock så när jag fick den så...
Svar
6
· Visningar
1 202
Senast: svea
·
M
Hoppning Kommer nu när jag snart fyller år få tillgång till lite pengar och för dem tänkte jag köpa en hoppsadel. Budgeten ligger runt 5000 och...
Svar
19
· Visningar
1 568
Senast: Mahogny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka