Transportskåp

Sv: Transportskåp

Kanske inte riktigt hör hit.. Men jag gjorde det enkelt för mig och köpte en transport med sadelkammare :banana:

juli skrev:
Har byggt vårt av en soptunna i plast modell större. Passar exat i transporten. Bra hjul och bara att skära ut en del av framsidan till lucka och sätta fast den med gångjärn. Vi har inget lås på våran men det kan man sätta dit om man vill. Har bara en vanlig låsanordning att stänga luckan med Förstärka ryggen och sätta in sadelhängare. I toppen har vi lagt en skiva så när man öppnar ordninarie ¨sopinkast¨så kan man ha ryktsaker, träns och ett fleastäcke där. Plasten kan målas med namn odyl. Fungerar jättebra. Fick tag på en tunna billigt så kostnaden för material som gångjärn och sadelhängare blev inte mer än 500:- :banana:
Lite dyrare blev det för ett par bekanta till mig, men snyggt! :D
De köpte helt nya soptunnor,
22905%232%2Ejpg
en knallröd och en klarblå på AJ, finns i flera storlekar.

jag hade inte för avsikt att köpa det skåpet, det var ett tips till trådskaparen

Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
335
Senast: Anna-Bella
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
779
Senast: Lisen82
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 097
Senast: super
·
Hundhälsa Hur gör ni andra som tävlar/tränar mycket med era hundar? Jag har en BC på 2,5 år. Kör canicross varannan dag mellan 6 och 10 km...
Svar
4
· Visningar
701
Senast: Jadzia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka