Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej, undrar vart priserna brukar ligga om man transporterar häst med transportfirma? Nu säger vi.. Norrbotten - Stockholm. Mellan tummen och pekfingret, ungefärligt pris. Kan ju alltid ringa och fråga en transportfirma, men frågar er först.
Jag har för mig att jag betalade 2500 kr för transport södertälje - umeå, fast hon jag köpte den av körde hästen till nåt ställe in närheten för det blev enklare för transportbolaget då. Så lite extra för transport till norrbotten skulle jag väl tro.
Det var vitt btw. Fick kvitto.
För ett par år sedan betalade jag 1500kr (+ moms) Jönköping- Sthlm och det är ju betydligt länge Norrbotten-Sthlm så jag skulle nog räkna på 2500-3000kr + moms.
Bara ring runt och kolla, det är flera stycken som kör varje/varannan vecka.
Hästmänniskan
Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.