transport golv

Torill

Trådstartare
Har just köpt en transport och golvet är väl okej men jag vill inte chansa, hästen jag skall köra är bara min foderhäst och jag skulle inte förlåta mig själv om det hände något. :crazy:
Vad kostar det att lägga in nytt golv?, är det svårt?, skall man ha aluminium eller träskiva?
Sen funderar jag på att måla om den också, blått på träet men vilken färg skall man ha på metalldelarna???
tacksam för svar! :)

Om du letar lite hittar du åtminstone en tråd om det, den borde ligga på första eller andra sidan här under utrustning

Liknande trådar

Utrustning Är på jakt efter en hästtransport. Har hittat en jag ska kolla på i helgen. Blev besiktad UA dec 2023. Har trägolv men man får med ett...
Svar
7
· Visningar
736
Senast: Cavallo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 151
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 359
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Har en hästtransport som inte gick igenom besiktningen pga golvet. Börja bli dåligt på ena kanten. Vad jag dock inte visste då va att...
Svar
4
· Visningar
7 227
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka