Transport av häst

M

moen

Vet inte alls vart jag ska lägga den här tråden, provar här. Vart i hela skogen hittar man någon som hyr ut transporter eller transporterar hästar mellan orter? Har sökt och letat hela morgonen :confused:.

/moen

Bensinmackar brukar hyra ut transporter och i tidningen Ridsport kan du hitta annonser ang. transport av hästar. Ska hästen åka långt åker den bättre i lastbil och det brukar inte skilja mycket prismässigt heller.

Om du vill flytta din häst utan att du själv behöver köra så titta i ridsport där finns det en massa annonser om de som kör hästlastbil.

Tack för hjälpen!

Ska köpa Ridsport. Bensinmackarna här i kring hyr inte ut hästtransporter, är väl inte tillräckligt stor efterfrågan.

/moen

Liknande trådar

Hundträning Lägger tråden på Hund och tänker att jag får bäst svar här eftersom problemet härrör från hundpromenaderna. Vad har ni för skor när ni...
Svar
11
· Visningar
768
Senast: Bluefish
·
Hästvård Vårt 16 åriga sto blev i början av sommaren svullen i båda bogspetsarna. Har under sommaren undvikit ridning och haft hästmassör som...
Svar
6
· Visningar
702
Senast: tara
·
Utrustning Använde min hästtransport för att flytta möbler i helgen och upptäckte då att träet på nedre delen av rampen har murknat:cry: Det är...
2
Svar
31
· Visningar
2 334
Senast: MiniLi
·
Utrustning Vad finns det för säkra färger att använda för att måla häst med? Tanken är att måla en svart häst med vita zebra-linjer, så någon vit...
Svar
6
· Visningar
642
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka