Träns med dubbla nackstycken

sissu

Trådstartare
Vet någon var jag kan hitta träns med dubbla nackstycken som inte kostar 2000 kr.

MVH/

Hööks (och även Börjes) har ju ett separat nackstycke som man sätter på det ordinarie tränset. Kanske är en idé?

Skulle det kunnat vara, men jag vill ha ett helt träns där pannbandet sitter i två nackstycken som sitter med några cm. mellanrum ner på nacken.

MVH/

Vad för storlek ska du ha? Typ av nosgrimma?
Jag vet ett träns i en liten butik i närheten, som kostar 200-400 kr ungefär. Ett rundsytt i stl Full. Svart. Inkl tyglar för den delen. :)

Driver du med mig nu :rofl: Hoppas det är ett sådant..

Skickar en bild på mailet hur jag vill att det skall se ut(modellen) så får vi se om det kan vara ett liknande.. Nosgrimma :eek: va ä´de´!

MVH/

Liknande trådar

Utrustning Okej kära Buke! Behöver lite hjälp från bikupan! Ny hästisen har visat sig vara smack på exakt mellan två storlekar i grimmor och...
Svar
6
· Visningar
575
Senast: Oknytt
·
Utrustning Jag behöver hjälp! Det är dags att börja fundera på en julklapp till min tränare. De senaste åren har jag fyllt på hennes schabrakförråd...
Svar
8
· Visningar
733
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Mitt dilemma: Hööks träns Lingus är tillåtet att tävla WE på och jag gillar modellen men inte kvaliteten på lädret. Jag "gjorde" därför...
Svar
4
· Visningar
887
Senast: Emiro
·
R
Utrustning Vilka bett lösa träns tycker ni är bäst och varför? Alltså inte märken och då utan tillexempel hackamore eller side pull eller så! Om...
Svar
0
· Visningar
274
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur