Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det finns träns i st x-full hos Hööks.
Eller så kan du be att din ridsportaffär tar hem den storleken från bl.a. Jacson, willab m.m.
Det finns även några internetaffärer som för den storleken(och ibland ändå större storlekar).
Jag måste faktiskt jubla lite över det tränset. Det är URBILLIGT och ser helt okej ut. Passar bra på min stoooora pålle!
Fast det hade ju varit kul att ha ett lite mer exklusivt träns oxå. Överlag tycker jag det är svåtr att hitta grejor i x-full storlek. Senskydd och sånt tex.
Vill ju helst ha ett märkes träns eftersom jag tycker de håller sig bäst...men sen så är jag kanske kräsen också
Transportskydd har jag hittat bra, på gränsen till för stora och det är nog det enda jag har som är på gränsen åt det hållet. Annars brukar det ju bli litet istället... :-( Jo, och en läderkörgjord som ja har,den är också stor o bra.
Hej.
Beställde ett från hööks nu och det såg jag fanns i X- full storlek.
Ett Gold Medal träns kostade 598 kr tror jag, men jag tycker det var kanonsnyggt.
Jag har en häst som behöver ganska stora grejer. Jag provade en massa x-full träns som inte passade.
Tillslut hittade jag Schumachers rundsydda träns. Det passar perfekt och så är det skitsnyggt.
Vanliga eskadron skydd tycker jag är försmå så jag kör Veredus xl skydd och de är super bra.
Dyons läderskydd passar också hyfsat.
Jag köpte mitt på Skara Hästsport 0511 10269.
Jag vet inte om de finns hemma men de kan beställa ett åt dig om du vill. Kanske har de också lite kataloger som de kan skicka så att du kan se hur tränset ser ut.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.