Träns i rätt färg

Ruise

Trådstartare
Behöver lite hjälp med träns just nu..
Har just beställt en mörkbrun Equipe Linneá ochbehöver ha ett träns i samma färg men det är ju lite svårt såklart...
Jag har fastnat för ett träns och det är Dynon tränset från Working Collection. :d
work_161_1.jpg

Om ni inte kan se bilden är länken; http://www.dyon.be/produits_details_briderie.php?Id_produit=1935&Id_cat=32&Id_lang=5&Id_ss_cat=34&Id_sss_cat=78

Så nu undrar jag om nån vet om detta träns matchar en mörkbun Equipe Linneá eller om nån har nått annat bra förslag? :)

Tack på förhand!

Sv: Träns i rätt färg

jag har haft en mörkbrun sadel från equipe (inte linnean) och vad jag kan se ifrån bilden och andra dyon träns jag sett så borde färgerna funka bra ihop. :)

Jo jag tycker också att det ser ut att passa bra ihop, men sen så har jag pratat med en del andra som säger att det inte finns i mörkbrun såå.. :cry: Men ändå så ser det ju verkligen ut som det om man jämför med den andra bruna på detta träns!

Jag har det tränset i tobacco då nut var längre leverans tid på. Hör med återförsäljaren som du ska köpa det ifrån i så fall så kan de kolla med equality line hur lång leverans tid det är. Gillar mitt träns jätte mkt.

Har även en equipe sadel i mörkbrunt kalvskinn och jag tror det matchar varandra bra.

Okej, nut är väl ljusare va?

Du tror att det matchar bra? ;) haha, ne men ser det likadant ut typ eller är det skillnad? Har du inga bilder? hade vart kul att se! :d

Det tränset du visar i första inlägget är nut-färgen, vilket jag tror blir bra till equipes bruna.

Här är bild på min sadel ny:
10953494.jpg

Här är bild på tränset i tobacco:
18550788.jpg

Fint! :)

Men tror nästan att färgen nut skulle passa bättre då eller va tror du/ni?

Ja, precis! Ska du ha ett som passar så får du ju köpa nut. Mitt tabacco träns har jag ihop med en annan sadel med tabacco färg.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Letar efter ett brunt remontträns och har hittat två favoriter och undrar om någon använder ett likadant. Nyfiken på läderkvalité...
Svar
5
· Visningar
1 447
Senast: palle
·
Utrustning Tycker att de böjda swarovski pannbanden är väldigt snygga och skulle gärna vilja köpa ett sådant till mitt tävlingsträns, har bara ett...
Svar
3
· Visningar
1 629
Senast: Fredag
·
M
Utrustning Hej! Jag tänkte börja med att fråga hur deras träns är i storlekarna? Jag har hittat ett begagnat som är storlek ponny, och min inte så...
Svar
4
· Visningar
2 919
S
Utrustning Jag har hittat en jättefint dyon träns som jag är väldigt inne på att köpa när jag får råd, men problemet är att min sadel är...
Svar
9
· Visningar
2 527
Senast: LinnHolmbom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka