Det är detsamma jag tänkt ha men blir tajt i tex hööksvästen.Det är den jag har, Skeet II Lady. Vad brukar du ha på dig som du vill ha plats med? Jag har apport, leksaker, koppel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är detsamma jag tänkt ha men blir tajt i tex hööksvästen.Det är den jag har, Skeet II Lady. Vad brukar du ha på dig som du vill ha plats med? Jag har apport, leksaker, koppel.
Det är detsamma jag tänkt ha men blir tajt i tex hööksvästen.
Gärna!Tycker det funkar bra i min väst, men har oftast en medium apportbock. Jag kan ta en bild!
Jag beställde den västen men den var helt enormt stor så skickade tillbaka och så hade dom inte XS. Har inte tagit tag i det igen, men dom är som tält. Hade fått plats två av mig i S.Jag ska lägga en beställning på en Seelandväst och undrar hur jag ska tänka på när det kommer till storlek.
När jag tittar på storlek så ser jag att min vanliga storlek är bra mycket större (kanske för att det är unisex) men samtidigt vill jag att den ska sitta luftigt. Ska jag ta en storlek mindre?
@Fruentimber @AraSlei @Tonto
Taggar er som jag vet har västen
Jag ska lägga en beställning på en Seelandväst och undrar hur jag ska tänka på när det kommer till storlek.
När jag tittar på storlek så ser jag att min vanliga storlek är bra mycket större (kanske för att det är unisex) men samtidigt vill jag att den ska sitta luftigt. Ska jag ta en storlek mindre?
Jag ska lägga en beställning på en Seelandväst och undrar hur jag ska tänka på när det kommer till storlek.
Small var så enorm att jag tänker att den kanske var felmärkt. Midjan satt 20 cm under min egen midja. Jag är 169cm och väger mellan 53-56kg.Den gula?
Håller nog inte med @Tonto om att den är som ett tält jag tror jag har XS på min. Har fått justera in midjebandet en hel del dock. Jag är 165 cm lång och väger typ 57kg för referens.
Visa bifogad fil 131078
Small var så enorm att jag tänker att den kanske var felmärkt. Midjan satt 20 cm under min egen midja. Jag är 169cm och väger mellan 53-56kg.