Träningsvagn

Sv: Träningsvagn

Hallå! Det var ett tag sedan. Vet inget om vagnen, men den ser fin ut. Går ju även att tävla med. Är ni redo för tävlingsbanorna snart?

En vän till mig har en till sin nordis :D! Den är ur skön att åka i :love:
Priset ligger runt 18.000 kr.

Mvh
Emma

Nä, tyvärr känns tävlingar långt borta. :( Vi har fått backa tillbaka från början med Otto, eftersom han har fått för sig att det är jättefarligt att bli förspänd för vagnen. Så just nu håller vi på att träna på det. Känns urdumt när vi kört honom så många gånger, men det är ju bättre att ta det från början och ta det lugnt än att det ska hända en olycka :crazy: Vi vet ju faktiskt inte vad han varit med om innan han kom till oss. Innan det här hände gick han faktiskt ganska bra, jag körde igenom programmet en gång i ridhuset och det gick bra. Vi hade väl inte fått några toppoäng precis, men han tog sig igenom iallafall.
Vi ska försöka komma och titta på dig i Åstorp och nu till helgen åker vi till Ljungbyhed och tittar på Gerti.

Liknande trådar

Fordon Jag är på gång och ska byta bil, men tycker det är svårt med begagnade bilar. Min budget är ca 150 000 kr och det är ett plus om bilen...
Svar
6
· Visningar
674
Senast: Windy
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
771
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 998
Senast: Görel
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 598

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka