Träningströjor!

Emtherlia

Trådstartare
Jag behöver hitta nya t-shirts eller linnen till när jag spelar Padel och tränar. Jag vet dock inte vilket material jag ska välja, för de jag hittat hittills (polyester) blir så otroligt statiska och det avskyr jag.

Krav
- löst sittande
- inte statiska
- lätta och ej tunga så som ex bomull blir
- inte apdyra

Tips?
 
Jag behöver hitta nya t-shirts eller linnen till när jag spelar Padel och tränar. Jag vet dock inte vilket material jag ska välja, för de jag hittat hittills (polyester) blir så otroligt statiska och det avskyr jag.

Krav
- löst sittande
- inte statiska
- lätta och ej tunga så som ex bomull blir
- inte apdyra

Tips?
CLN Athletics tycker jag har flera modeller som stämmer in på din lista.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag brukar sällan ha bh till vardags och sport-bh endast när jag tränar. Idag var första dagen för året som jag gick långpromenad i mina...
Svar
8
· Visningar
972
Senast: snorp
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 135
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 357
Senast: cassiopeja
·
Ridning Behöver era tips och råd. Jag vet inte hur jag ska tackla problemet som uppkommit. Det är som så att min häst (ridtravate 11 år) har...
Svar
5
· Visningar
1 215
Senast: LuckyMe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp