Gick in i tråden för att tipsa om sammaJag har ett par från Nike som har tights inuti och lösare utanpå. Bra fickor som inte stör.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gick in i tråden för att tipsa om sammaJag har ett par från Nike som har tights inuti och lösare utanpå. Bra fickor som inte stör.
Okej, ja jag kollade på dem också men de fanns bara i XS eller SJag såg att de hade väldigt lite modeller inne just nu, tror jag har dom som heter Trinity, men det fanns bara bruna. Ingen scrunch på dom jag har alltså.![]()
Tack för tips, ska kolla in! Massor av kul mönster och färger såg det ut som vid första anblickMaya Freya! Alla gånger! Älskar deras tights, oavsett modell!
De är de skönaste träningstights jag nånsin haft! Älskar också att de har två fickor! Smidiga och omärkbara men rymmer mobilen och poddarna! De är också höga i midjan på ett bra sätt och sitter uppe.Tack för tips, ska kolla in! Massor av kul mönster och färger såg det ut som vid första anblick![]()