Träningslistan?

ghost

Trådstartare
Så har man starthäst igen och kollar träningslistan inloggad på Travsport då jag tänker anmäla till lopp.

Där ser jag att nya hästen har ett av sina startdatum i anmärkningsfältet, vad betyder det? Innan stod det ju att kval krävs, men detta har jag aldrig sett.

Nån som vet?

Sv: Träningslistan?

Ah, där ser man, jag har faktiskt inte ett minne av att det gjorde det förra sommaren när jag hade starthäst? :confused:

men jag börjar väl bli vimsig, de säger ju att det kommer med åldern! :crazy: ;)

En annan finurlig grej med att titta på träningslistan när man är inloggad är att om man har startanmält en häst och är nyfiken på om den kom med i loppet eller inte, så kan man kika in på träningslistan efter ca 1-1½ timme. Har man kommit med så står det nya datumet och banan under anmärkningar. Detta står alltså rätt lång tid innan anmälningslistorna är klara (däremot kan man inte kolla spår, kusk och kanske framför allt motstånd ;) förrän anmälningslistorna är klara). Detta är alltså ännu en tjänst för oss som inte har något annat för oss än att hänga på Internet hela dagarna... :D

Senast ändrad:

En annan finurlig grej med att titta på träningslistan när man är inloggad är att om man har startanmält en häst och är nyfiken på om den kom med i loppet eller inte, så kan man kika in på träningslistan efter ca 1-1½ timme. Har man kommit med så står det nya datumet och banan under anmärkningar. Detta står alltså rätt lång tid innan anmälningslistorna är klara (däremot kan man inte kolla spår, kusk och kanske framför allt motstånd ;) förrän anmälningslistorna är klara). Detta är alltså ännu en tjänst för oss som inte har något annat för oss än att hänga på Internet hela dagarna... :D

haha jaa... jag sitter som en idiot varje gång, en gång i kvarten typ & kollar...............

indy:Ja men tack för den infon, nu får jag ju vänta i flera timmar innan jag får redan på om vi fått spår vi inte lämnat förbehåll för... :eek::mad:

Jo, men det kan du förutsätta att du inte har fått i så fall. Om du hade fått ett spår som du lämnat förbehåll på så står fortfarande det gamla datumet kvar (sista godkända start). :idea:

Ja du Indy du hade fel, vi åkte på spårförbehållen.

Men vem vill köra bort poängen på ett tolftespår?

Nu blir det att läsa igen...

Men nu trodde jag ju att hon var med. :(

Men spår 8 ville vi ju inte ha i ett kortlopp. :D

Så om datumet för det man anmälde till och inga spårförbehåll lämnades kom man med...? Jösses så nervöst! Jag vill ju iaf veta NU vem som kör och vilket spår... :laugh:

Det har varit nån gång också som startlistan kommit ut på atg.se innan anmälningslistorna blivit klara....

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
662
Senast: Shaggy
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
974
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 234
Senast: skiesabove
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 754

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat