Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Sök på hybridklocka / hybrid watch / hybrid smartwatch. Sedan kan man köpa till metallarmband till många vanliga smartwatches också om man tycker att de vanliga boetterna är ok men att det blir plastigt med armbanden som oftast skickas med.
en av de finare jag har sett, går det att få uten så mycket svart?Jag har en garmin som ser ut som en vanlig analog klocka (man kan välja hur displayen ska se ut). Jag tycker den är fin
Visa bifogad fil 111862
en av de finare jag har sett, går det att få uten så mycket svart?
Ska ta en titt på den.Jag har också haft en sån (Garmin vivomove heter den). Min var inte svart alls utan hade samma färg på urtavlan som på kanten på bilden ovan.
Jag var dock väldigt missnöjd med min, men det var för att den inte hade grunläggande funktioner som jag vill ha, som gps och möjlighet att göra egna träningsprogram tex. Men snyggheten var det inget fel på
Den på bilden är Vivoactive 4sJag har också haft en sån (Garmin vivomove heter den). Min var inte svart alls utan hade samma färg på urtavlan som på kanten på bilden ovan.
Jag var dock väldigt missnöjd med min, men det var för att den inte hade grunläggande funktioner som jag vill ha, som gps och möjlighet att göra egna träningsprogram tex. Men snyggheten var det inget fel på
Man kan designa urtavlan själv, jag har för mig att det går att välja ljus bakgrund men just denna modell har en mörk rand runt urtavlan så jag tycker det är snyggast att ha svart bakgrund. Men smaksaken av de finare jag har sett, går det att få uten så mycket svart?
Tackar, har en svart som en vän gav mig, men den är så svart.Man kan designa urtavlan själv, jag har för mig att det går att välja ljus bakgrund men just denna modell har en mörk rand runt urtavlan så jag tycker det är snyggast att ha svart bakgrund. Men smaksak
Finns dyrare variant som går att anpassa ännu mer.
Den jag har heter Vivoactive 4s.
Den på bilden är Vivoactive 4s
Man kan byta armband på de flesta smartklockor tror jag. Jag har funderat på att köpa ett vit läderarmband. Tycker det är fint att den ör detaljer i roseguld ocksåTackar, har en svart som en vän gav mig, men den är så svart.
Gillar att den har vitt armband.
Nej det är en äldre herrmodell och den har något annorlunda system för armbanden. har alla funktioner men jag räknar mest steg.Man kan byta armband på de flesta smartklockor tror jag. Jag har funderat på att köpa ett vit läderarmband. Tycker det är fint att den ör detaljer i roseguld också
Jag ville verkligen inte att den skulle se ut som en sportklocka utan gillar att den ser ut som en helt vanlig klocka (iaf med de inställningar jag valt).