Buck
Trådstartare
jag har fått ett hemskt stopp i min ridning, ingen motivation, inga mål som jag känner att jag kan klara och allt skjuts upp. rider i nuläget 2 gånger i veckan och det avskyvärda vädret hjälper inte till. är trött på ridhuset och hade blivit super glad om jag bara kunnat rida i paddock för att få luft och en gladare häst.
men den är precis som alla hagar och fält dränkt av vatten.
jag behöver en spark i baken och ett fast schema för vad jag ska göra. andra år så har jag gett mig ut i snöstorm för att ta mig till ridhuset bara för att longera, men nu orkar jag knappt ut när det är mulet och duggregnar.
så snälla ni! ge mig ett fast schema att hård träna i några veckor så jag kommer igång igen!
har tillgång till grusväg på 2km och ridhus 700m bort.
häst är svag i v sida, jag är svag i v sida. kan öppna, sluta, skänkelvikning i alla gångarter, framdels/bakdels vändning. häst har lång rygg och haft sadel problem + är svår att få i form.
vill starta dressyr + hopptävling i år! vill bryta mitt mönster med en tävling eller färre om året
så snälla, ge mig en plan att följa
men den är precis som alla hagar och fält dränkt av vatten.
jag behöver en spark i baken och ett fast schema för vad jag ska göra. andra år så har jag gett mig ut i snöstorm för att ta mig till ridhuset bara för att longera, men nu orkar jag knappt ut när det är mulet och duggregnar.
så snälla ni! ge mig ett fast schema att hård träna i några veckor så jag kommer igång igen!
har tillgång till grusväg på 2km och ridhus 700m bort.
häst är svag i v sida, jag är svag i v sida. kan öppna, sluta, skänkelvikning i alla gångarter, framdels/bakdels vändning. häst har lång rygg och haft sadel problem + är svår att få i form.
vill starta dressyr + hopptävling i år! vill bryta mitt mönster med en tävling eller färre om året
så snälla, ge mig en plan att följa